about_1.jpg

KEY - PRODUCENT BIELIZNY DLA KOBIET I MĘŻCZYZN

Jesteśmy jedną z najsilniejszych marek bieliźnianych na polskim rynku. Pozycję lidera wypracowaliśmy 25-letnim doświadczeniem w projektowaniu, produkcji i sprzedaży kolorowej bielizny dla masowego odbiorcy. Modne i oryginalne kolekcje bawełnianej bielizny powstają z pasją, w oparciu o wyjątkową filozofię Design & Quality & Price. Oznacza ona kreowanie produktów, które wyróżnia energia kolorów i autorskie nadruki w połączeniu z testowaną jakością dzianin i fasonów. Takie podejście do strategii marki zagwarantowało sukces naszej firmy.

Nadanie produktom unikalnego charakteru oraz właściwe odczytanie zapotrzebowania rynku stało się podstawowym założeniem marki KEY już od pierwszych lat jej istnienia. Pomysłem na rynkowe wyróżnienie było przełamanie biało-czarnej bieliźnianej monotonii i stworzenie kolekcji kolorowych fig damskich. Rynek entuzjastycznie zareagował na ten świeży pomysł, a koncepcja stworzona przez naszego ówczesnego głównego projektanta, Jolę Buca, jest niezmiennie kontynuowana w kolekcjach KEY. O słuszności obranej strategii zapewniają nas zadowoleni klienci – we wszystkich badaniach rynkowych bielizna KEY kojarzona jest z kolorem i atmosferą zabawy.

Naszą misją jest dostarczanie klientom oryginalnych, komfortowych produktów w korzystnej cenie; produktów, które wyróżnia pozytywna, radosna atmosfera tworzona wokół marki oraz kreowanie wizerunku firmy jako przedsiębiorstwa przyjaznego i rozumiejącego potrzeby klientów.

Historia marki

Budujemy swoją pozycję na polskim rynku bieliźnianym od 1991 roku.
Od samego początku istnienia firmy staraliśmy się przełamać powszechną dominację czerni i bieli – zaryzykowaliśmy i w sklepach pojawiła się pierwsza autorska kolekcja kolorowych fig damskich. Oryginalne wzornictwo i kolorystyczna śmiałość okazały się strzałem w dziesiątkę, szybko stały się znakami rozpoznawczymi naszych produktów. Jako pierwsza firma z branży bieliźnianej, wprowadziliśmy autorskie wzory z własnym logo. W 1992 roku na rynku pojawiły się trzy marki – Giovanni di Milano, Betty Blue i Romantique, które istniały do 1999 roku, kiedy postanowiliśmy przeprowadzić rebranding – wprowadziliśmy nowy logotyp marki KEY oraz ujednoliciliśmy system komunikacji wizualnej.
W kolejnych latach rozpoczęliśmy kampanie reklamowo–billboardowe w Polsce, Rosji oraz na Ukrainie (2002-2004), wprowadziliśmy nowe kolekcje i produkty. Hitem sprzedaży okazała się pierwsza i jedyna na rynku kolekcja biustonoszy dla nastolatek My First Bra, która spotkała się z ogromnym zainteresowaniem naszych najmłodszych klientek. Kilka lat później do portfolio KEY dołączyła pierwsza kolekcja piżam i szlafroków Night & Day (2008). W 2009 roku Jola Buca, twórczyni koncepcji marek KEY i HEY, została prezesem firmy – funkcję tę sprawuje do dziś.

Przez ponad 20 lat obecności na rynku zarówno nasz marka, jak i nasze produkty zdobyły wiele nagród. Rok 2014 przyniósł nam kolejne wyróżnienia – tytuły Created in Poland Superbrands, The Best in Poland w kategorii Biustonosz dla nastolatek oraz Dobra Marka w kategorii Bielizna nocna.

nasze dzianiny